Dziękujemy, że z nami byliście!
Konferencja EKSPERCI Z WIZJĄ, która odbyła się w czterogwiazdkowym hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi, była kluczowym wydarzeniem dla struktury EKSPERT OPTYK.
Specjalnie przygotowana przestrzeń studia filmowo-koncertowego o powierzchni ponad 1500m2 stała się miejscem, w którym blisko 200 członków struktury mogło poznać oferty partnerów, poszerzyć swoje kompetencje i wziąć aktywny udział w tworzeniu grupy.
Konferencja EKSPERCI Z WIZJĄ, która odbyła się w czterogwiazdkowym hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi, była kluczowym wydarzeniem dla struktury EKSPERT OPTYK. Specjalnie przygotowana przestrzeń studia filmowo-koncertowego o powierzchni ponad 1500m2 stała się miejscem, w którym blisko 200 członków struktury mogło poznać oferty partnerów, poszerzyć swoje kompetencje i wziąć aktywny udział w tworzeniu grupy.
W STREFIE MÓWCÓW swoje prelekcje będą prowadzić specjaliści, którzy podzielą się kluczowymi dla odnoszenia sukcesu radami, dotyczącymi między innymi: rozwoju firmy, budowy trwałego i dobrze działającego zespołu czy efektywnym zarządzaniem czasem — z pozycji osoby decyzyjnej.
W STREFIE PARTNERÓW swoje oferty oraz najnowsze rozwiązania przygotowane specjalnie dla członków EKSPERT OPTYK przedstawią firmy współpracujące ze strukturą. W tej strefie swoją premierę będzie miał również nowy produkt optyczny, dedykowany wyłącznie salonom zrzeszonym w EKSPERT OPTYK.
STREFA CHILLOUT stanie się miejscem, które pozwoli na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i wymianę doświadczeń z innymi Ekspertami.
Odpowiednio dopasowany i zaangażowany personel jest niezbędny do osiągania wysoko postawionych celów w każdym biznesie — szczególnie branży optycznej. Rafał Hanke — jeden z trenerów Ekspert Biznes Kampus — podzielił się najważniejszymi wskazówkami, które pomogą w budowaniu i poprawy działania zespołu.
Jak zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym i mieć czas na rozwijanie swoich pasji? Ten temat podjęła psycholożka i trenerka biznesu Izabela Kobierecka, która dostarczyła gościom konferencji kluczowych na tym polu kompetencji.
Podczas konferencji EKSPERCI Z WIZJĄ, goście mogli zapoznać się z nowymi, emocjonującymi ofertami przeznaczonymi jedynie dla członków struktury EKSPERT OPTYK. W imieniu JZO oraz Nikon przedstawił je menadżer do spraw rozwoju – Piotr Janaś.
Widoczność w internecie jest w dzisiejszych czasach niezwykle istotna w każdej branży — również optycznej. Najlepsze praktyki dotyczące promocji oraz prowadzenia mediów społecznościowych w przypadku salonów optycznych przedstawił współpracujący z EKSPERT OPTYK Piotr Majewski — własicicel firmy AGAVE.
Sukces to nie tylko stały rozwój salonu optycznego, ale również określenie jasnego planu dotyczącego jego przyszłości. Szymon Trzemżalski — specjalista Wektora Wiedzy — przedstawił gościom konferencji najważniejsze kwestie związane z przekazaniem swojego rodzinnego biznesu dalszym pokoleniom, zmianie sposobu zarządzania czy sprzedaży.
W obecnych czasach klienci salonów optycznych oczekują nie tylko rzeczowej i merytorycznej obsługi przez optyka, który wybierze odpowiednie rozwiązania pod względem technicznym. Coraz częściej liczą również na kompleksową pomoc w zakresie dopasowania opraw okularowych do ich indywidualnego stylu. Podczas konferencji EKSPERCI Z WIZJĄ Ghosteye Radosław Wiktorowicz — okularowy stylista i doradca wizerunku opowiedział o tym, jak odpowiednie kompetencje z zakresu stylizacji pomagają w zwiększeniu sprzedaży.
Wysokiej jakości wiedza optyczna i znajomość rzemiosła jest niezbędna do prowadzenia odnoszącego sukcesy salonu optycznego. ESSILOR Polonia tworzy innowacyjne rozwiązania, które nie tylko ułatwiają pracę wszystkich specjalistów w branży optycznej, ale też przenoszą je na wyższy poziom. Podczas konferencji temat nowoczesnych rozwiązań dla optyki przybliżył Tomasz Dudek.
Zapach to niezwykle istotny element, który potrafi wzmocnić doświadczenia klientów. Odpowiednio dobrany podniesie komfort użytkowników, doda wnętrzu elegancji i wyjątkowości. Więcej na temat tej gałęzi marketingu — aromamarketingu — opowiedziała Karolina Kurczak z Aroma Projekt.
Generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania. Kierował zagranicznymi misjami wojennymi i stabilizacyjnymi: w byłej Jugosławii i Kosowie, w Iraku brał udział w działaniach wojennych, które doprowadziły do upadku reżimu Saddama Husajna.
Podczas konferencji EKSPERCI Z WIZJĄ, gość specjalny Roman Polko opowiedział członkom struktury EKSPERT OPTYK o swoich doświadczeniach związanych z motywowaniem, które pomaga w umacnianiu więzi pomiędzy członkami zespołów — kompetencji kluczowej dla właścicieli salonów optycznych nastawionych na osiąganie lub redefiniowanie sukcesu.
Zastanawiasz się, w jaki sposób uzyskać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym tak, aby osiągnąć sukces zawodowy i mieć czas na rozwijanie swoich pasji? Pomoże Ci w tym psycholożka i trenerka biznesu Izabela Kobierecka, która zapewni cenne rady niezbędne do rozwoju kompetencji kluczowych na tym polu.
W obecnych czasach klienci salonów optycznych oczekują nie tylko rzeczowej i merytorycznej obsługi przez optyka, który wybierze odpowiednie rozwiązania pod względem technicznym. Coraz częściej liczą również na kompleksową pomoc w zakresie dopasowania opraw okularowych do ich indywidualnego stylu. Ghosteye Radosław Wiktorowicz — okularowy stylista i doradca wizerunku opowie o tym, jak odpowiednie kompetencje z zakresu stylizacji pomogą Ci w zwiększeniu sprzedaży W Twoim salonie optycznym.
Odpowiednia motywacja to kluczowy element, dzięki któremu Twój zespół jest w stanie uzyskać nie tylko większe zadowolenie z pracy, ale również znacząco lepsze wyniki sprzedaży. Gość specjalny gen. Roman Polko — dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM skupi się na tym, co Twoich pracowników i współpracowników będzie motywować najbardziej i jak najlepiej wykorzystać te elementy.
Odpowiednio dopasowany i zaangażowany personel jest niezbędny do osiągania wysoko postawionych celów w każdym biznesie — szczególnie branży optycznej. Rafał Hanke — jeden z trenerów Ekspert Biznes Kampus — podzieli się najważniejszymi wskazówkami, które pomogą Ci zbudować lub poprawić działanie Twojego zespołu!
Sukces to nie tylko stały rozwój Twojego salonu optycznego, ale również określenie jasnego planu dotyczącego jego przyszłości. Dowiedz się, jakie są Twoje możliwości i poznaj najważniejsze kwestie związane z przekazaniem swojego rodzinnego biznesu dalszym pokoleniom, zmianie sposobu zarządzania czy sprzedaży.
Wysokiej jakości wiedza optyczna i znajomość rzemiosła jest niezbędna do prowadzenia odnoszącego sukcesy salonu optycznego. Czy najnowsza technologia jest w stanie funkcjonować na jednym planie wraz z tradycyjnymi elementami tak, aby zapewnić klientom nowe i emocjonujące doświadczenia, a jednocześnie ułatwić proces sprzedaży? Odpowiemy na to pytanie wraz z naszymi specjalistami!
SOFT99
Legendarna, japońska firma chemiczna specjalizująca się w produktach do pielęgnacji i czyszczenia okularów, oraz kosmetykach samochodowych. Ponad 60. letnie doświadczenie sprawia, że oferowane produkty są skuteczne i najwyższej jakości. Wejdź do świata Soft99 i ciesz się niedoścignioną, japońską technologią!
OPTIMEX VISCOM
Optimex-Viscom jest jednym z największych dystrybutorów opraw okularowych w Polsce. Od 25 lat firma współpracuje z jednym z największych producentów opraw okularowych na świecie, firmą Safilo Group, a od 10 lat z firmą Marchon. Obecnie w portfolio firmy znajdują się marki luksusowe, premium i ekonomiczne takie jak: Elie Saab, Givenchy, Jimmy Choo, Victoria Beckham, David Beckham, Moschino, Isabel Marant, Hugo Boss, Carrera, Tommy Hilfiger, Marc Jacobs, Levi’s, Pierre Cardin, Polaroid, Stepper.
IQ PRISMA
W portfolio firmy IQ Prisma znajdują się marki takie jak forseti, forseti prestige, eyeQ czy DEFRAME — wszystkie z nich łączy najwyższa jakość, świetne wzornictwo oraz unikalny design. Każdą z tych różnorodnych kolekcji tworzą oprawy o ciekawych zestawieniach kolorystycznych, niebanalnych wzorach i różnorodnych kształtach. Warto też zwrócić uwagę na wykorzystanie najnowszych technologii w łączeniu ze sobą materiałów takich jak płyta czy metal.
NIKON
Jako pionier technologii optycznej, Nikon dąży do zaprojektowania takich soczewek okularowych, które zagwarantują najlepszą jakość widzenia każdemu użytkownikowi okularów. Dzięki ponad 100-letniemu doświadczeniu ta legendarna firma podtrzymuje dziedzictwo bezkompromisowej wydajności i niezrównanej jakości.
ESSILOR POLONIA
Wzrok jest uważany za najważniejszy zmysł człowieka. Wpływa on na jakość życia i codzienne samopoczucie, a co za tym idzie — widzenie pozwala nam funkcjonować w otaczającym świecie. Dlatego Essilor z pasją realizuje misję POPRAWY ŻYCIA PRZEZ POPRAWĘ WIDZENIA. Produkty tej firmy sprawiają, że miliony ludzi w ponad 100 krajach mogą każdego dnia zobaczyć świat wyraźniej.
BELUTTI
Polska marka z włoskimi korzeniami, która oferuje oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Marka narodziła się w 1998 roku, w urokliwym włoskim miasteczku Belluno. Cechą charakterystyczną marki jest dbałość o detale — zdobione zauszniki lub fronty opraw to znak rozpoznawczy Belutti. Każdy element jest idealnie wkomponowany w oprawę, a starannie wyselekcjonowane materiały są dopasowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów.
AROMA PROJEKT
Jeżeli zastanawiasz się, co oprócz charakterystycznej witryny, oryginalnego wystroju czy profesjonalnej obsługi może przyciągnąć do Ciebie klienta, odpowiedź jest tylko jedna: aromamarketing. Twój salon optyczny może kojarzyć się z indywidualnym zapachem i wzbudzić w Twoim Kliencie pozytywne emocje. Zapach nie tylko sprzedaje – on przyciąga, buduje atmosferę, zachwyca, wyróżnia, urzeka i daje się zapamiętać na dłużej!
EKSPERT OPTYK jest zrzeszeniem ponad 500 niezależnych salonów optycznych zainteresowanych strategicznym podejściem do zakupów, szerszą ofertą asortymentową sprawdzonych dostawców i cyklicznymi szkoleniami.
Jeśli chcesz do nas dołączyć i zyskać więcej — skontaktuj się z nami!
Dwuosobowy bilet dający dostęp do STREFY EKSPERTA wraz z dwudniowym pobytem w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi z pełnym wyżywieniem.
Partnerzy Złoci oraz Platynowi mają możliwość uzyskania biletu w ramach programu Wizja na Więcej (sprawdź regulamin)