PATRZEĆ BLIŻEJ.
PLANOWAĆ DALEJ.
Konferencja EKSPERCI Z WIZJĄ 2022 po raz kolejny była kluczowym wydarzeniem dla struktury EKSPERT OPTYK.
Specjalnie przygotowana przestrzeń hotelu Ambasador Premium w Łodzi stała się miejscem, w którym blisko 350 członków struktury mogło poznać oferty partnerów, poszerzyć swoje kompetencje i wziąć aktywny udział w tworzeniu grupy.
Wysokiej jakości wiedza optyczna i znajomość rzemiosła jest niezbędna do prowadzenia odnoszącego sukcesy salonu optycznego. Niezwykle istotne jest też właściwe podejście do klienta i stworzenie jak najlepiej dostosowanego standardu obsługi. O tym, jak stosować nowe standardy obsługi przekładające się na sprzedaż opowiedział Wojciech Wąsowicz – Vision & Sales Training Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.
Informacja zwrotna jest niezwykle ważnym narzędziem, które pozwala nie tylko podnieść jakość pracy, ale też wspierać rozwój pracowników. Rafał Hanke — jeden z trenerów Ekspert Biznes Kampus — podzielił się najważniejszymi wskazówkami, które pomogą Ci zbudować lub poprawić działanie Twojego zespołu!
Bardzo często funkcjonujemy pod presją czasu i znajdujemy się w obliczu trudnych czy zupełnie nowych sytuacji. Zauważamy, że niektórzy dość łatwo sobie z nimi radzą, a inni czują przytłoczenie i potrzebują dłuższego czasu, aby wrócić do równowagi. O wzmacnianiu odporności psychicznej podczas konferencji opowiedziała Elżbieta Przywara — doświadczona Trenerka biznesu i Coach.
Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.
O najnowszych urządzeniach z portfolio ESSILOR Instruments opowiedział Paweł Wrocławski z Essilor Polonia.
Wysokiej jakości zespół jest rdzeniem funkcjonowania salonów optycznych. Nierzadko spotykamy się jednak z problemem znalezienia odpowiedniej osoby na stanowisko doradcy klienta. Joanna Rzadkowolska-Szechińska – doświadczony strateg rozwoju biznesu, konsultant kariery oraz Job & Head Hunter przekazała cenne informacje, które sprawią, że proces rekrutacji i wprowadzenia nowych pracowników stanie się łatwiejszy!
W zdecydowanej większości przypadków światło jest sprzymierzeńcem każdego z nas. Nie zmienia to jednak faktu, że musimy znać ograniczenia naszych ciał — a w szczególności oczu i odpowiednio chronić je przed tymi zakresami światła, które są wyjątkowo szkodliwe. Temat ten w swojej prelekcji rozwinęła Dominika Olkowska – Country Training & Education Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.
Salony optyczne nie funkcjonują w próźni – otaczają je ludzie, społeczności i inne przedsiębiorstwa. Rozwijając nasz sukces, możemy wykorzystać te elementy w budowaniu świadomości naszego biznesu poprzez organiczną współpracę z lokalnym otoczeniem – jeśli tylko dostrzeżemy niewykorzystane możliwości. Prelekcję na ten temat poprowadził Paweł Wilanowski – Trener Biznesu i Rozwoju osobistego, obecny w strukturach sprzedaży od 24 lat a od 2008 roku silnie związany z branżą optyczną.
Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.
Niezwykle istotne systemy komputerowe przeznaczone dla optyków przybliżył Andrzej Gąsowski z Grupy Ecoservice.
Urok osobisty, uśmiech i dobre maniery sprawiają, że jest uwielbianym prezenterem. Tomasz Kammel to gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.
Autor i prowadzący: The Voice of Poland, The Voice Kids, Pytanie na Śniadanie, Dance Dance Dance, Kocham Cię Polsko, a kiedyś Randka w ciemno i wiele, wiele innych.
Człowiek, który o sztuce występowania przed publicznością wie wszystko. W Internecie zdradza tajniki skutecznej komunikacji na autorskim kanale „Kammel Czanel” na YouTube. Autor książek: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji”.
Podczas konferencji przeprowadził przemowę, w której opowiedział o sposobie rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych i budowaniu relacji między pokoleniami.
JZO
Nie bez znaczenia cieszy się wśród partnerów biznesowych mianem Polskiego Eksperta Optycznego. Poprzez wdrażanie ulepszeń w zakresie funkcjonowania laboratorium, a przede wszystkim unikatowa oferta rozwiązań okularowych pokazuje ekspercką siłę innowacyjności. Pozytywne i bliskie relacje z partnerami, nieocenione wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu oraz sprawnie funkcjonujący proces produkcji i dystrybucji potwierdzają skuteczność i zaufanie do niej. JZO jest zdobywcą nagrody Dobra Marka 2021.
NIKON
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek, w której DNA wpisana jest innowacyjność. Swoje know-how wykorzystuje również w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań dla branży optycznej. Bogate portfolio soczewek okularowych skierowane jest dla najbardziej wymagających klientów. Ponadto dla zapewnienia niepowtarzalnych doświadczeń w zakresie obsługi klienta oferuje nowoczesne narzędzia tj. Nikon Store, wieża pomiarowa FP-Fit Max, iPad Revealer. Takie idealne połączenie pozwala rozwijać biznes z japońską precyzją.
ESSILOR
Światowy lider w produkcji rozwiązań okularowych. Priorytetem napędzającym jej sukces jest stawianie klienta na 1. miejscu. Szerzy ideę „Widzisz. Możesz więcej”, która pozwala użytkownikom okularów w pełni doświadczać świat. Nieodzownym elementem globalnego sukcesu jest szereg nowoczesnych instrumentów i urządzeń dla salonów optycznych, które gwarantują rozwój Twojego biznesu.
IQ PRISMA
W portfolio firmy IQ Prisma znajdują się marki takie jak forseti, forseti prestige, eyeQ czy DEFRAME — wszystkie z nich łączy najwyższa jakość, świetne wzornictwo oraz unikalny design. Każdą z tych różnorodnych kolekcji tworzą oprawy o ciekawych zestawieniach kolorystycznych, niebanalnych wzorach i różnorodnych kształtach. Warto też zwrócić uwagę na wykorzystanie najnowszych technologii w łączeniu ze sobą materiałów takich jak płyta czy metal.
OPTIMEX GROUP
Optimex Group zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek opraw okularowych i przeciwsłonecznych na polskim rynku. Optimex Group poszerzył współpracę z firmą Marchon i jest oficjalnym dystrybutorem marek: Victoria Beckham, Lanvin, MCM, Zeiss, Donna Karan, DKNY, Lacoste, Nike, Skaga. Współpracuje również z docenianą na całym świecie niemiecką marką Stepper Eyewear.
Misją firmy jest zapewnienie szerokiego wyboru marek ze zróżnicowanego poziomu cenowego jak i modowego. Dbałość o wysoki standard obsługi klienta, zarówno przed jak i posprzedaży.
DAPP
DAPP to marka o ugruntowanej pozycji na rynku systemów informatycznych dla optyków, na którym jest obecna od 15 lat. Systemy DAPP Optic SQL i DAPP Optic SQL Lite to asystenci Optyka począwszy od sprzedaży po badania w gabinecie do wydania gotowych okularów. Dzięki serwisowi iOptyka.pl, pacjent może umówić swoją wizytę o każdej porze nie wychodząc z domu i bez angażowania pracowników salonu.
W ofercie firmy każdy optyk znajdzie rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań.
KAVITA
Firma UAB Kavita to wielogeneracyjny rodzinny biznes, który od 1994 roku dostarcza wyłącznie najwyższej jakości produkty optyczne i sprzęt medyczny.
Kavita to również jest wygodny biznesowy system optyczny i medyczny, w którym znajdziesz wszystko w jednym miejscu. Podczas konferencji zaprezentują marki takie jak Andreas, For You, Montero, Desiree, Easy Clips, Hares, jak i również akcesoria oraz narzędzia optyczne.
SAFILO GROUP
Założona w 1934 roku we włoskim regionie Veneto, Safilo Group jest jedną z wiodących firm w branży okularowej w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji opraw optycznych, okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych, gogli i kasków. Dzięki rozległej obecności na świecie model biznesowy Safilo umożliwia monitorowanie całego łańcucha produkcji i dystrybucji, docierając do około 100 000 wybranych punktów sprzedaży na całym świecie.
Z ponad 30 markami, portfolio Safilo obejmuje wszystkie segmenty konsumenckie: od Fashion Luxury – z Boss, Carolina Herrera, Jimmy Choo, Isabel Marant, Missoni, PORTS, Moschino – do Lifestyle – z Carrera, Chiara Ferragni Collection, Dsquared2, Eyewear by David Beckham, Marc Jacobs, Levi’s, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Kate Spade, Banana Republic, Fossil, HUGO, Juicy Couture, Liz Claiborne, Love Moschino, M Missoni, Pierre Cardin, rag&bone i Rebecca Minkoff – oraz Sports & Outdoor – z Smith i Under Armour – do szybko rozwijającego się segmentu Mass Cool – z Blenders, havaianas, Polaroid, Privé Revaux i Seventh Street.
WORLDLINE
STOCKHOLM.CALLING.EYEWEAR
STOCKHOLM.CALLING.EYEWEAR – Z PASJĄ DO OKULARÓW.
SCE zajmuje się dystrybucją opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych niepowtarzalnych i niszowych projektantów. W branży optycznej obecni od 2008 roku, wieloletnie doświadczenie pozwala im wyszukiwać dla Was niepowtarzalne i jakościowe marki okularowe.
W portfolio SCE znajdują się marki takie jak: VASUMA EYEWEAR, GIORGIO NANNINI, ONIRICO EYEWEAR, COMMON GROUND EYEWEAR, 9FIVE.
EKSPERT OPTYK jest zrzeszeniem ponad 500 niezależnych salonów optycznych zainteresowanych strategicznym podejściem do zakupów, szerszą ofertą asortymentową sprawdzonych dostawców i cyklicznymi szkoleniami.
Jeśli chcesz do nas dołączyć i zyskać więcej — skontaktuj się z nami!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.