Nie trać kontaktu z klientem. Przekieruj połączenia ze swojego salonu optycznego!
Nie trać kontaktu z klientem. Przekieruj połączenia ze swojego salonu optycznego!

Aktualna niecodzienna sytuacja sprawiła, że wiele salonów optycznych zdecydowało się ograniczyć, bądź całkowicie zawiesić świadczone usługi optyczne. Musimy jednak pamiętać o tym, że klienci nadal będą potrzebować kontaktu z nami i to nam powinno zależeć na tym, żeby utrzymać te ciężko wypracowane, dobre relacje. W innym przypadku, osoby w potrzebie zdecydują się na realizację usługi optycznej w innym salonie. Każdy z nas stara się, by obsługa klienta była na najwyższym poziomie, co w większości sprawia, że klient do nas wraca. Jeśli nie będziemy dostępni, choćby po drugiej stronie linii telefonicznej i nie będzie z nami kontaktu, relacja, której podstawą jest zaufanie, zostanie zerwana i pozostawimy klientów całkowicie bez opieki.

To nam powinno zależeć, żeby utrzymać ciężko wypracowane, dobre relacje z klientami.

Przekierowanie połączeń to usługa, dzięki której możemy automatycznie przekierować połączenia pod inny numer. Usługa pozwala przekazać dowolne połączenie na inny numer, dzięki czemu rozmowę zawsze odbierze wskazany numer. Możesz ustawić przekierowania tylko dla rozmów przychodzących, krajowych. Nie ma możliwości przekierowania wiadomości SMS/MMS.

Kontakt telefoniczny dominuje w formach kontaktu klientów z salonami optycznymi

Klient na pewno doceni nasz profesjonalizm, poczuje się dla nas ważny,  nawet jeśli bezpośrednio nie rozwiążemy jego problemu, a posłużymy mu radą, bądź wskazówkami.