STREFA WSPARCIA

Działajmy wspólnie!

Podejmujmy akcje!

Planujmy przyszłość!

Witaj w STREFIE WSPARCIA, gdzie znajdziesz materiały tworzone we współpracy ze specjalistami PRZEZNACZONE DLA OPTYKÓW. Wierzymy, że pomogą Ci one w aktualnym trudnym i nieprzewidywalnym okresie.

Survival Kampus

Biznes to też sztuka przetrwania – w warunkach ciągle zmieniającego się rynku i otoczenia gospodarczego. Samodoskonalenie, zdobywanie wiedzy i pobudzanie instynktów mogą stać się sposobem na życie…i na

Czytaj więcej »

Akademia Kobiet z Wizją Siebie

Żyjesz w bardzo złożonych, zmiennych i niełatwych czasach. Twoje życie jest wielowymiarowe. Wypełnia je najczęściej życie rodzinne, praca, domowe obowiązki, finanse, zdrowie, marzenia i hobby.

Czytaj więcej »

Nowe obostrzenia pod lupą

Na ile nowe obostrzenia związane z zahamowaniem rozprzestrzeniania COVID, obowiązujące od 07.11.2020, dotyczą salonów optycznych? W związku z ogłoszeniem nowych wytycznych dla całej Polski, przestudiowaliśmy

Czytaj więcej »

Zdobądź klientów na Instagramie!

Monitorując internet, dotrzesz do opinii klientów, którzy w sieci dzielą się dosłownie wszystkim – w tym doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat marek. To z kolei pozwoli zweryfikować wyobrażenie na temat własnego wizerunku.

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie ze zobowiązaniami?

Jednym z największych problemów, z którym każdy z nas – właścicieli salonów optycznych – musi się zmierzyć w ostatnich i nadchodzących tygodniach to koszty stałe. Posiadamy zobowiązania, których płatność jest niezależna od wypracowanego przez nas obrotu.

Czytaj więcej »

Utrzymaj kontakt ze swoimi klientami!

W obliczu postępującego „dystansowania społecznego” wymuszonego przez epidemię okazuje się, że internet to jedyny efektywny środek masowej komunikacji międzyludzkiej. Może on nam pomóc w nawiązaniu owocnej relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Czytaj więcej »

Daj się znaleźć klientowi!

Zainwestowanie czasu w założenie wizytówki naszego salonu optycznego, pomoże nam w dotarciu do klienta, który swoje poszukiwania okularów rozpocznie od wpisania w wyszukiwarce „optyk w okolicy” – w nadchodzących miesiącach zawalczenie o takiego klienta będzie kluczowe.

Czytaj więcej »