Patrzeć bliżej, planować dalej, działać wspólnie!

KONFERENCJA
EKSPERCI Z WIZJĄ 2022

patrzeć bliżej.
planować dalej.

Dziękujemy, że z nami byliście!

Partnerzy strategiczni
Po konferencji

Wyjątkowe spotkanie ekspertów

Konferencja EKSPERCI Z WIZJĄ 2022 po raz kolejny była kluczowym wydarzeniem dla struktury EKSPERT OPTYK.

Specjalnie przygotowana przestrzeń hotelu Ambasador Premium w Łodzi stała się miejscem, w którym blisko 350 członków struktury mogło poznać oferty partnerów,
poszerzyć swoje kompetencje i wziąć aktywny udział w tworzeniu grupy.

Blisko 350 członków grupy EKSPERT OPTYK!
9 mówców dzielących się wiedzą i doświadczeniem!
10 partnerów prezentujących swoje oferty dla członków struktury!
Strefa MÓWCÓW

Poznaj tematy, które podczas konferencji poruszyli nasi mówcy!

Wojciech Wąsowicz

Nowy standard obsługi klienta w salonie optycznym

Wysokiej jakości wiedza optyczna i znajomość rzemiosła jest niezbędna do prowadzenia odnoszącego sukcesy salonu optycznego. Niezwykle istotne jest też właściwe podejście do klienta i stworzenie jak najlepiej dostosowanego standardu obsługi. O tym, jak stosować nowe standardy obsługi przekładające się na sprzedaż opowiedział Wojciech Wąsowicz – Vision & Sales Training Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.

Rafał Hanke

Informacja zwrotna — klucz do sukcesu!

Informacja zwrotna jest niezwykle ważnym narzędziem, które pozwala nie tylko podnieść jakość pracy, ale też wspierać rozwój pracowników. Rafał Hanke — jeden z trenerów Ekspert Biznes Kampus — podzielił się najważniejszymi wskazówkami, które pomogą Ci zbudować lub poprawić działanie Twojego zespołu!

Elżbieta Przywara

Jak na co dzień wzmacniać swoją odporność psychiczną?

Bardzo często funkcjonujemy pod presją czasu i znajdujemy się w obliczu trudnych czy zupełnie nowych sytuacji. Zauważamy, że niektórzy dość łatwo sobie z nimi radzą, a inni czują przytłoczenie i potrzebują dłuższego czasu, aby wrócić do równowagi. O wzmacnianiu odporności psychicznej podczas konferencji opowiedziała Elżbieta Przywara — doświadczona Trenerka biznesu i Coach.

Paweł Wrocławski

Jak zapewnić klientom salonów optycznych niepowtarzalne doświadczenia?

Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.

O najnowszych urządzeniach z portfolio ESSILOR Instruments opowiedział Paweł Wrocławski z Essilor Polonia.

Joanna Rzadkowolska-Szechińska

Znajdź i wprowadź idealnego pracownika!

Wysokiej jakości zespół jest rdzeniem funkcjonowania salonów optycznych. Nierzadko spotykamy się jednak z problemem znalezienia odpowiedniej osoby na stanowisko doradcy klienta. Joanna Rzadkowolska-Szechińska – doświadczony strateg rozwoju biznesu, konsultant kariery oraz Job & Head Hunter przekazała cenne informacje, które sprawią, że proces rekrutacji i wprowadzenia nowych pracowników stanie się łatwiejszy!

Dominika Olkowska

Światło - wróg czy przyjaciel?

W zdecydowanej większości przypadków światło jest sprzymierzeńcem każdego z nas. Nie zmienia to jednak faktu, że musimy znać ograniczenia naszych ciał — a w szczególności oczu i odpowiednio chronić je przed tymi zakresami światła, które są wyjątkowo szkodliwe. Temat ten w swojej prelekcji rozwinęła Dominika Olkowska – Country Training & Education Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.

Paweł Wilanowski

Znajdź swój lokalny potencjał!


Salony optyczne nie funkcjonują w próźni – otaczają je ludzie, społeczności i inne przedsiębiorstwa. Rozwijając nasz sukces, możemy wykorzystać te elementy w budowaniu świadomości naszego biznesu poprzez organiczną współpracę z lokalnym otoczeniem – jeśli tylko dostrzeżemy niewykorzystane możliwości. Prelekcję na ten temat poprowadził Paweł Wilanowski – Trener Biznesu i Rozwoju osobistego, obecny w strukturach sprzedaży od 24 lat a od 2008 roku silnie związany z branżą optyczną.

Andrzej Gąsowski

Jak zapewnić klientom salonów optycznych niepowtarzalne doświadczenia?

Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.

Niezwykle istotne systemy komputerowe przeznaczone dla optyków przybliżył Andrzej Gąsowski z Grupy Ecoservice.

Tomasz Kammel

Komunikacja międzypokoleniowa

Urok osobisty, uśmiech i dobre maniery sprawiają, że jest uwielbianym prezenterem. Tomasz Kammel to gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.

Autor i prowadzący: The Voice of Poland, The Voice Kids, Pytanie na Śniadanie, Dance Dance Dance, Kocham Cię Polsko, a kiedyś Randka w ciemno i wiele, wiele innych.

Człowiek, który o sztuce występowania przed publicznością wie wszystko. W Internecie zdradza tajniki skutecznej komunikacji na autorskim kanale „Kammel Czanel” na YouTube. Autor książek: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji”.

Podczas konferencji przeprowadził przemowę, w której opowiedział o sposobie rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych i budowaniu relacji między pokoleniami.

Strefa PARTNERÓW

Poznaj partnerów obecnych na konferencji!

Barbara Knieja
Manager Sukcesu Partnera
Formularz mode

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.

Skontaktujemy się z Państwem w ciągu najbliższych 7 dni, aby poinformować o statusie rozpatrzenia reklamacji.

Małgorzata Zubala
Manager Sukcesu Partnera
Jerzy Zalewski
Manager Sukcesu Partnera
Rafał Kuniec
Manager Sukcesu Partnera
  • Przedstawiciel z wieloletnim doświadczeniem w branży optycznej, osiągający wyróżniające wyniki, mieszkaniec Wrocławia;
  • Miłośnik sportu, sędzia koszykówki i spiker meczów koszykarskich;
  • Od listopada 2021 roku dołączy do Damiana Misiaka i Tomasza Puśleckiego w misji rozwoju biznesów salonów zrzeszonych w Ekspert Optyk w zachodniej Polsce. 
  • Managerka z wieloletnim doświadczeniem w branży optycznej, popartym licznymi sukcesami wdrożeniowymi u swoich klientów; 
  • Miłośniczka wiatru i wody, zaangażowana w prowadzone projekty, poszukująca najlepszych rozwiązań dla swoich klientów;
  • Od września 2021 roku dołączyła do Damiana Misiaka i Tomasza Puśleckiego w misji rozwoju biznesów salonów zrzeszonych w Ekspert Optyk we wschodniej Polsce. 
  • Właściciel Pracowni Optycznej Tomasz Puślecki w Zielonej Górze, współwłaściciel salonów optycznych MOKO61 w Warszawie, zaangażowany także w liczne projekty poza branżą optyczną;
  • Miłośnik taktycznej gry w golfa, w biznesie kierujący się zasadami strategicznego partnerstwa;
  • Od 2019 roku wspólnie z Damianem Misiakiem buduje nową jakość wśród optycznych grup zakupowych pod nazwą Ekspert Optyk, aby jak mówi „Budować wspólny, donośny głos optyków-specjalistów-praktyków”. 
  • W 2000 roku dołączył do swojej żony Anny (optyka dyplomowanego), którą wspomagał w budowaniu rozpoznawalnego biznesu optycznego (produkcja i dystrybucja opraw okularowych na terenie całej Europy), a następnie salonów optycznych w województwie łódzkim (ITALOOPTICA);
  • Miłośnik żeglarstwa i podróży „na własną rękę”, z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu sieci korporacyjnych;
  • Doświadczenie w budowaniu sieci sprzedaży zdobywał od lat 90. Tworzył sieci sprzedaży dla produktów FMCG, następnie dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z branży paliw gazowych;
  • Autor i pomysłodawca budowy grupy zakupowej Ekspert Optyk. Od 2019 roku w ramach projektu rozbudowy dba o analitykę danych i każdy szczegół jej działalności, bo z dotychczasowego doświadczenia wie, że „Stabilny wzrost każdego pojedynczego biznesu zrzeszonego w grupie to stabilny wzrost grupy jako całości”.