Konferencja EKSPERCI Z WIZJĄ 2022 po raz kolejny była kluczowym wydarzeniem dla struktury EKSPERT OPTYK.
Specjalnie przygotowana przestrzeń hotelu Ambasador Premium w Łodzi stała się miejscem, w którym blisko 350 członków struktury mogło poznać oferty partnerów,
poszerzyć swoje kompetencje i wziąć aktywny udział w tworzeniu grupy.
Wysokiej jakości wiedza optyczna i znajomość rzemiosła jest niezbędna do prowadzenia odnoszącego sukcesy salonu optycznego. Niezwykle istotne jest też właściwe podejście do klienta i stworzenie jak najlepiej dostosowanego standardu obsługi. O tym, jak stosować nowe standardy obsługi przekładające się na sprzedaż opowiedział Wojciech Wąsowicz – Vision & Sales Training Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.
Informacja zwrotna jest niezwykle ważnym narzędziem, które pozwala nie tylko podnieść jakość pracy, ale też wspierać rozwój pracowników. Rafał Hanke — jeden z trenerów Ekspert Biznes Kampus — podzielił się najważniejszymi wskazówkami, które pomogą Ci zbudować lub poprawić działanie Twojego zespołu!
Bardzo często funkcjonujemy pod presją czasu i znajdujemy się w obliczu trudnych czy zupełnie nowych sytuacji. Zauważamy, że niektórzy dość łatwo sobie z nimi radzą, a inni czują przytłoczenie i potrzebują dłuższego czasu, aby wrócić do równowagi. O wzmacnianiu odporności psychicznej podczas konferencji opowiedziała Elżbieta Przywara — doświadczona Trenerka biznesu i Coach.
Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.
O najnowszych urządzeniach z portfolio ESSILOR Instruments opowiedział Paweł Wrocławski z Essilor Polonia.
Wysokiej jakości zespół jest rdzeniem funkcjonowania salonów optycznych. Nierzadko spotykamy się jednak z problemem znalezienia odpowiedniej osoby na stanowisko doradcy klienta. Joanna Rzadkowolska-Szechińska – doświadczony strateg rozwoju biznesu, konsultant kariery oraz Job & Head Hunter przekazała cenne informacje, które sprawią, że proces rekrutacji i wprowadzenia nowych pracowników stanie się łatwiejszy!
W zdecydowanej większości przypadków światło jest sprzymierzeńcem każdego z nas. Nie zmienia to jednak faktu, że musimy znać ograniczenia naszych ciał — a w szczególności oczu i odpowiednio chronić je przed tymi zakresami światła, które są wyjątkowo szkodliwe. Temat ten w swojej prelekcji rozwinęła Dominika Olkowska – Country Training & Education Manager w Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine.
Salony optyczne nie funkcjonują w próźni – otaczają je ludzie, społeczności i inne przedsiębiorstwa. Rozwijając nasz sukces, możemy wykorzystać te elementy w budowaniu świadomości naszego biznesu poprzez organiczną współpracę z lokalnym otoczeniem – jeśli tylko dostrzeżemy niewykorzystane możliwości. Prelekcję na ten temat poprowadził Paweł Wilanowski – Trener Biznesu i Rozwoju osobistego, obecny w strukturach sprzedaży od 24 lat a od 2008 roku silnie związany z branżą optyczną.
Zapewnienie najwyższych standardów oraz niepowtarzalnych doświadczeń klientom salonów optycznych możliwe jest nie tylko dzięki wykwalifikowanej obsłudze, ale również urządzeniom i innym rozwiązaniom, które nie tylko ułatwiają pracę, ale znacząco zwiększają jej efektywność i jakość.
Niezwykle istotne systemy komputerowe przeznaczone dla optyków przybliżył Andrzej Gąsowski z Grupy Ecoservice.
Urok osobisty, uśmiech i dobre maniery sprawiają, że jest uwielbianym prezenterem. Tomasz Kammel to gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.
Autor i prowadzący: The Voice of Poland, The Voice Kids, Pytanie na Śniadanie, Dance Dance Dance, Kocham Cię Polsko, a kiedyś Randka w ciemno i wiele, wiele innych.
Człowiek, który o sztuce występowania przed publicznością wie wszystko. W Internecie zdradza tajniki skutecznej komunikacji na autorskim kanale „Kammel Czanel” na YouTube. Autor książek: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji”.
Podczas konferencji przeprowadził przemowę, w której opowiedział o sposobie rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych i budowaniu relacji między pokoleniami.
Światowy lider w produkcji rozwiązań okularowych. Priorytetem napędzającym jej sukces jest stawianie klienta na 1. miejscu. Szerzy ideę „Widzisz. Możesz więcej”, która pozwala użytkownikom okularów w pełni doświadczać świat. Nieodzownym elementem globalnego sukcesu jest szereg nowoczesnych instrumentów i urządzeń dla salonów optycznych, które gwarantują rozwój Twojego biznesu.
Optimex Group zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek opraw okularowych i przeciwsłonecznych na polskim rynku. Optimex Group poszerzył współpracę z firmą Marchon i jest oficjalnym dystrybutorem marek: Victoria Beckham, Lanvin, MCM, Zeiss, Donna Karan, DKNY, Lacoste, Nike, Skaga. Współpracuje również z docenianą na całym świecie niemiecką marką Stepper Eyewear.
Misją firmy jest zapewnienie szerokiego wyboru marek ze zróżnicowanego poziomu cenowego jak i modowego. Dbałość o wysoki standard obsługi klienta, zarówno przed jak i posprzedaży.
DAPP to marka o ugruntowanej pozycji na rynku systemów informatycznych dla optyków, na którym jest obecna od 15 lat. Systemy DAPP Optic SQL i DAPP Optic SQL Lite to asystenci Optyka począwszy od sprzedaży po badania w gabinecie do wydania gotowych okularów. Dzięki serwisowi iOptyka.pl, pacjent może umówić swoją wizytę o każdej porze nie wychodząc z domu i bez angażowania pracowników salonu.
W ofercie firmy każdy optyk znajdzie rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań.
Firma UAB Kavita to wielogeneracyjny rodzinny biznes, który od 1994 roku dostarcza wyłącznie najwyższej jakości produkty optyczne i sprzęt medyczny.
Kavita to również jest wygodny biznesowy system optyczny i medyczny, w którym znajdziesz wszystko w jednym miejscu. Podczas konferencji zaprezentują marki takie jak Andreas, For You, Montero, Desiree, Easy Clips, Hares, jak i również akcesoria oraz narzędzia optyczne.
Założona w 1934 roku we włoskim regionie Veneto, Safilo Group jest jedną z wiodących firm w branży okularowej w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji opraw optycznych, okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych, gogli i kasków. Dzięki rozległej obecności na świecie model biznesowy Safilo umożliwia monitorowanie całego łańcucha produkcji i dystrybucji, docierając do około 100 000 wybranych punktów sprzedaży na całym świecie.
Z ponad 30 markami, portfolio Safilo obejmuje wszystkie segmenty konsumenckie: od Fashion Luxury – z Boss, Carolina Herrera, Jimmy Choo, Isabel Marant, Missoni, PORTS, Moschino – do Lifestyle – z Carrera, Chiara Ferragni Collection, Dsquared2, Eyewear by David Beckham, Marc Jacobs, Levi’s, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Kate Spade, Banana Republic, Fossil, HUGO, Juicy Couture, Liz Claiborne, Love Moschino, M Missoni, Pierre Cardin, rag&bone i Rebecca Minkoff – oraz Sports & Outdoor – z Smith i Under Armour – do szybko rozwijającego się segmentu Mass Cool – z Blenders, havaianas, Polaroid, Privé Revaux i Seventh Street.
Worldline jest globalnym liderem w branży paytech i partnerem technologicznym wybieranym przez przedsiębiorstwa handlowe oraz banki. W ponad 50 krajach świata zatrudnia łącznie 20 tys. pracowników, dostarczając swoim klientom zrównoważone, innowacyjne i zaufane rozwiązania wspierające rozwój ich działalności. Usługi oferowane przez Worldline obejmują akwizycję handlową w sklepach i w Internecie, wysoce bezpieczne przetwarzanie transakcji płatniczych, a także liczne usługi cyfrowe. W 2021 roku firma osiągnęła przychód w wysokości blisko 4 mld euro.
STOCKHOLM.CALLING.EYEWEAR – Z PASJĄ DO OKULARÓW.
SCE zajmuje się dystrybucją opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych niepowtarzalnych i niszowych projektantów. W branży optycznej obecni od 2008 roku, wieloletnie doświadczenie pozwala im wyszukiwać dla Was niepowtarzalne i jakościowe marki okularowe.
W portfolio SCE znajdują się marki takie jak: VASUMA EYEWEAR, GIORGIO NANNINI, ONIRICO EYEWEAR, COMMON GROUND EYEWEAR, 9FIVE.
EKSPERT OPTYK to społeczność ponad 500 niezależnych salonów optycznych, które łączy dążenie do rozwoju i sukcesu. Wspólnie korzystamy z przemyślanych strategii zakupowych, dostępu do bogatej oferty sprawdzonych dostawców oraz regularnych szkoleń, które inspirują i wspierają codzienną pracę. Razem budujemy przyszłość branży optycznej, łącząc siły w dążeniu do doskonałości!
Skontaktujemy się z Państwem w ciągu najbliższych 7 dni, aby poinformować o statusie rozpatrzenia reklamacji.