STREFA WSPARCIA
Działajmy wspólnie!
Podejmujmy akcje!
Planujmy przyszłość!
Witaj w STREFIE WSPARCIA, gdzie znajdziesz materiały tworzone we współpracy ze specjalistami PRZEZNACZONE DLA OPTYKÓW. Wierzymy, że pomogą Ci one w aktualnym trudnym i nieprzewidywalnym okresie.
Survival Kampus
Biznes to też sztuka przetrwania – w warunkach ciągle zmieniającego się rynku i otoczenia gospodarczego. Samodoskonalenie, zdobywanie wiedzy i pobudzanie instynktów mogą stać się sposobem na życie…i na
Akademia Kobiet z Wizją Siebie
Żyjesz w bardzo złożonych, zmiennych i niełatwych czasach. Twoje życie jest wielowymiarowe. Wypełnia je najczęściej życie rodzinne, praca, domowe obowiązki, finanse, zdrowie, marzenia i hobby.
Powody, dla których każdy salon optyczny powinien dać się znaleźć w lokalnym internecie
Działasz lokalnie, sprzedajesz w salonie – po co miałbyś dać się znaleźć w internecie? Kiedy Twoi potencjalni klienci mogą bez problemu znaleźć Cię w wyszukiwarce
Jak promować salon optyczny na Facebooku?
Facebook jest potężnym kanałem dotarcia do Twoich klientów Zgodnie z danymi z ostatniego badania Hootsuite ze stycznia 2020 r. w Polsce z Facebooka korzysta ponad
Jak wykorzystać Facebook do komunikacji z klientem salonu optycznego?
FB to miejsce, gdzie są Twoi klienci. Ponad 16 mln Polaków korzysta z Facebooka (dane Hootsuite styczeń 2020 r.). Przeciętnie Polak korzysta z serwisów i
Nowe obostrzenia pod lupą
Na ile nowe obostrzenia związane z zahamowaniem rozprzestrzeniania COVID, obowiązujące od 07.11.2020, dotyczą salonów optycznych? W związku z ogłoszeniem nowych wytycznych dla całej Polski, przestudiowaliśmy
Nowe ograniczenia dla salonów optycznych
Od 24.10.2020 obowiązują ograniczenia w liczbie osób przebywających w punktach handlowych, w tym w salonach optycznych. Zgodnie z oficjalnym rozporządzeniem: Dla sklepów o powierzchni do
E-commerce dla salonu optycznego – Czy warto?
Potencjał e-commerce Jak wynika z raportu Gemius (czerwiec 2020), już 73% polskich internautów robi zakupy online. To o 11% więcej w stosunku do ubiegłorocznego badania.
Oznaczenie GTU w nowym JPK_VAT a branża optyczna.
Jednolity Plik Kontrolny VAT (JPK_VAT) to zestaw informacji o zakupach i sprzedaży, który wynika z ewidencji VAT przedsiębiorcy za dany okres. Od 1 października 2020
COVID-19 u pracownika – a Ty nie wiesz, co dalej?
Obecne wytyczne epidemiologiczne i Kodeks Pracy jasno określają, jakie kroki powinien podjąć właściciel salonu optycznego w sytuacji zdiagnozowania COVID-19 u pracownika. POINFORMUJ POZOSTAŁYCH PRACOWNIKÓW Zgodnie
Aktualnie dostępne formy wsparcia finansowego
Poznaj formy wsparcia finansowego, które pomogą Ci w utrzymaniu rozwoju swojego zakładu optycznego!
Zdobądź klientów na Instagramie!
Monitorując internet, dotrzesz do opinii klientów, którzy w sieci dzielą się dosłownie wszystkim – w tym doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat marek. To z kolei pozwoli zweryfikować wyobrażenie na temat własnego wizerunku.
Jak radzić sobie ze zobowiązaniami?
Jednym z największych problemów, z którym każdy z nas – właścicieli salonów optycznych – musi się zmierzyć w ostatnich i nadchodzących tygodniach to koszty stałe. Posiadamy zobowiązania, których płatność jest niezależna od wypracowanego przez nas obrotu.
Utrzymaj kontakt ze swoimi klientami!
W obliczu postępującego „dystansowania społecznego” wymuszonego przez epidemię okazuje się, że internet to jedyny efektywny środek masowej komunikacji międzyludzkiej. Może on nam pomóc w nawiązaniu owocnej relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Daj się znaleźć klientowi!
Zainwestowanie czasu w założenie wizytówki naszego salonu optycznego, pomoże nam w dotarciu do klienta, który swoje poszukiwania okularów rozpocznie od wpisania w wyszukiwarce „optyk w okolicy” – w nadchodzących miesiącach zawalczenie o takiego klienta będzie kluczowe.
Nie trać kontaktu z klientem. Przekieruj połączenia ze swojego salonu optycznego!
Klient na pewno doceni nasz profesjonalizm, poczuje się dla nas ważny, nawet jeśli bezpośrednio nie rozwiążemy jego problemu, a posłużymy mu radą, bądź wskazówkami.